• Illustrationer en fredag

    Sun-Mi Shin: Lindsay Gardner - Starry Night:
    'La Isla de Hobson' by Natalia Zaratiegui: Joppa:
    Ilustração delicada por Choi Mi Kyung: ybryksenkova:
     
    källa, källa, källa, källa, källa, källa
     
    Det gör typ ont i mitt hjärta när jag tittar på dema illustrationerna. Så vackra är dom. Hoppas ni alla får en bra fredag! Jag ska gå på teater och så med några kompisar. Ska bli så roligt. Sedan planerar jag att läsa ut Uprooted och sedan börja på Som eld. Jag vill så gärna läsa en svensk bok innan nationella proven i svenska som är nästa vecka. Därför tycker jag att Som Eld passar bra. Lånade även hem Berättelser ifrån Engelsfors, We were liars, Looking for Alaska och Zelda ifrån biblioteket. Berättelser ifrån Engelsfors läste jag precis ut, och den var bra. Recention kommer. Trevlig helg och tack för mig. 


    Vargnatts bokhylla    •  

    Gud vilka fina bilder! Trevlig helg :)

    Svar: Håller helt och hållet med, dessamma <33
    annamariaa

    Mia    •  

    Vilka illustratörer är det högst upp o längst ner? 1,2,5,6? :)

    Svar: Högst upp är det Sun-Mi Shin och längst ner yelena bryksenkova. Kram <33
    annamariaa

    MissMagic    •  

    Unterbrach bilder! De hamnar direkt i min mapp med inspirationsbilder :) Älskar också såna där magiska illustrationer :)

    Svar: Roligt att kunna tipsa om lite insperation! Kram
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s