• Utdrag ifrån Carry On och babbel

     
    "Carry On is a ghost story, a love story, a mystery and a melodrama. It has just as much kissing and talking as you’d expect from a Rainbow Rowell story — but far, far more monsters.". Carry On är en superbra bok (jag gav den 4/5 stjärnor) som jag absolut rekomenderar. Bra dialog och ett intressant magi system. Den kommer ut på svenska i höst har jag för mig, den kommer hete Gå vidare. 
     
    Jag har somsagt sommarlov just nu vilket är underbart. Därför kommer inte bloggen uppdateras exakt lika ofta som vanligt, men jag ska försöka att publicera 2-4 inlägg i veckan. Om du känner att du saknar uppdatering ifrån mig (i know you do) kan du kolla in min instagram (@annamariaabooks) där jag kommer uppdatera mycket oftare. Bilder på fina böcker, vad jag läser just nu och saker jag tänker på. 


    MissMagic    •  

    Jag vill verkligen läsa både Fangirl och Carry on. De verkar sååå bra :)

    Svar: Det ä är dom hihi, kram <33
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s