• Nya böcker jag har införskaffat

     
     
    Jag har köpt ännu mera böcker, ouuups. Men alla är väldigt fina och verkar väldigt bra så att jag ser de som en investering:
    Tillbaka till henne av Sara Lövestam - Denna köpte jag för nedsatt pris i en liten gullig bokaffär i Visby. Jag har läst två böcker innan av Sara Lövestam och jag har gillat båda dom väldigt mycket, så jag tror jag kommer gilla denna också. Den handlar om typ en kvinna från 1920 och en kvinna från 2000 talet vars liv vävs ihop. Eller, det var ungefär det som jag fick ut av bakside texten. 
    Peter Pan av JM Barrie - Omslaget på denna utgåvan var bara så sjukt snygg så jag var tvungen att köpa den. Dessutom har jag vel läsa orginalhistorien ganska länge. 
    The Raven Boys och The Dream Thieves av Maggie Stiefvater - Jag har redan läst The Raven Boys och jag älskde den, men jag ägde inte boken så då passade jag på att köpa den när jag endå skulle köpa tvåan. The Raven Boys handlar om ett kompisgäng som letar efter en magisk gamal död kung och den är väldigt bra.
    The Square Root of Summer av Harriet Reuter Hapgood - Denna boken handlar om tidsrsor, vetenskap, kärlek och sorg. Låter perfekt i min mening. 
     
     


    Elvira    •  

    Alltså å älskar omslaget till Peter Pan!!! Mvh villocksåhanyaböcker

    Svar: Vist är det fint! Mvh villocksåhameröckertrottsattjagprecisharköptmassor ds jagharettproblem
    annamariaa

    Emelie Karlsson    •  

    Åh vill verkligen ha The square root of summer! Jätte intressant handling!

    Svar: Tycker också den verkar super bra, dessutom är omslaget så snyggt. Kram <33
    annamariaa

    Bokprinsessorna    •  

    Peter Pan har jag velat läsa i många år nu men aldrig köpt hem av någon anledning. Kanske är något jag ska ta itu med snart hehe men den där TBR listan bara växer! Haha

    Svar: Det finns så mycket böcker att läsa, listan tar aldrig slut haha. Kram
    annamariaa

    Vargnatts bokhylla    •  

    Peter Pan var riktigt fin!

    Svar: Det tycker jag med hihi, kram <33
    annamariaa

    MissMagic    •  

    Åh nice! Sara Lövestam är så bra! :) Peter Pan var inte min grej men det är ändå intressant att ha läst den någon gång :) Och omslaget var mycket fint :)

    Svar: Lövestam är fantastisk <333 Kram
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s