• Freaks and Geeks

     
    Jag förbarmar personen som bestämde att Freaks and Geeks bara skulle ha en säsong. Men den enda säsongen som finns är super duper bra. Den handlar egetligen inte om så mycket, ett par tonåringar i slutet av nittio talet som umgås, blir kära, bråkar med sina föräldrar och lyssnar på musik. Men trots att det inte händer så mycket är karktärerna fina, skåderspelarna bra och miljön drömmig. Om du tror du skulle gilla en karaktärsdriven historia med mycket ironi rekomenderar jag starkt Freaks and Geeks, finns på Netflix <3333. 
     
     
     
     


    THE BOOK QUEENS    •  

    Det är så konstigt????? Otroligt uppskattad serie, men enbart en säsong

    /Emelie

    Svar: SÅ konstigt
    annamariaa

    Elvira    •  

    Men ja. Fattar ej hur det bara finns en säsong?!? Har dock inte sett slut den än lyllo mig ;D älskar att den är så himla enkel och personerna helt vardagliga, då kan en liksom känna igen sig väldigt mycket <3 kram!

    Svar: Karaktärerna är dom bästa <3333
    annamariaa

    Lils    •  

    Jag har nog aldrig känt mig så gammal som när du tror att Freaks&Geeks är från slutet av 90-talet. xD

    Svar: Hahaha den utspelar sig kanske inte av slutet av 90 talet med det första avsnittet sändes då. Kram <33
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s