• Linköpings promenad

    Igår kom jag hem ifrån Linköping. Jag, min syster, min bror och min pappa hade varit där och hälsat på farmor och farfar. Tog med mig min kamera på en promenad jag gick och tänkte visa bilderna.
     
    Denna skylten gick vi förbi, fin tanke.
     
    Mitt sälskap var Farmor, Lisa, Folke och Minni.
     
    Sedan lämnade jag dom för jag skulle till Statsbibloteket för att ta en fika med Sanna. Vi pratade om gymnasiet, böcker och england, och hade det allmänt trevligt.
     
    Sedan gick vi lite på stan och jag köpte en grå kofta på Monki. Vi suckade över fina bokomslag på Akademibokhandlen.
     
    Sedan gick jag hem igen genom staden.
     
    Och hittade fin gatu konst. Sedan var den promenaden slut. 
     











    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s