• Tips: Hogwards houses sounds

    Dagens tips ifrån mig! Bakrundsljud med inspiration ifrån Hogwards husen. Jag lyssnar på Hufflepuff Common Room Sound nästa exakt hela tiden. När jag skriver, läser och bara stökar runt i mitt rum. Om man är själv hemma så är det perfekt att ha på i bakrunden så känns det genast mycket hemtrevligare. Jag fick först detta tipset av Sanna. Så himla smart grej, in och lyssna nu med er. 
     
     
     


    Vargnatts bokhylla    •  

    Åh men bästa tipset! Älskade Ravenclaws ljud! <3

    Svar: Så lite så haha! Kram
    annamariaa

    Tara    •  

    Tack så mycket för detta tips. Har lyssnat på detta i en halvtimme nu, jätte bra!

    Svar: Glad att jag kunde hälpa. Kram
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s