• Bokrean och en haul

     
    På bokrean i år köpte jag 5 stycken böcker + 3 stycken böcker som inte var på rea. Jag kan möjligtvis ha köpt några för många böcker. Men så går det när man intalar sig själv att man inte får köpa några mer böcker innan bokrean, och så väll när bokrean kommer går man lite crazy. Sedan kan det också vara så att jag har beställt ytterligare två böcker ifrån adlibris. Hoppsan. Fast på riktigt, jag ska inte köpa så mycket böcker nu på ett tag.
     
     
    Ifrån Adlibris köpte jag Som Eld av Sara Lövestam eftersom jag älskade hennes bok Hjärta av Jazz. Jag klickade också hem Ink av Amanda Sun och Egenmäktigt förfarande av Lena Andersson. Ink köpte jag mest pga den dö fina framsidan och att det utspelar sig i Japan + att den kostade 39 spänn. Egenmäktigt förfarande har jag varit sugen på länge, och nu är en min.
     
     
    Från Akademibokhandlen köpte jag Mrs Dalloway av Virginia Woolf eftersom jag har varit sugen på att läsa något av Woolf ett bra tag nu, plus att även denna famsidan var super söt. Sedan köpte jag också en fransk fickordbok. Jag köpte även Frankenstein av Mary Shelley, Alice's Adventures in Wonderland av Lewis Carroll och Wuthering Heights av Emily Brontë. Jag fulkomligt ä l s k a r  Penguin English Library kopiorna av dom här böckerna. Framsidorna är så jäkla vackra och dom ser supersnygga ut brevid varandra. Kolla bara på Frankenstein, så himla cool. Tyvärr fick jag betala full pris för domhär, men det var det värt. Köpte du något på bokrean? 
     
     


    Vargnatts bokhylla    •  

    Wuthering heights är så bra! Och håller med, de där utgåvorna är grymt vackra. Hade varit fint att samla alla i hyllan!
    Jag har köpt några böcker idag, väntar bara hem en enda från adlibris sen ska jag göra en bookhaul :)

    Svar: Då ska jag absolut kika på ditt haul inlägg sedan. kram <33
    annamariaa

    Ylva    •  

    Jag brukar inte köpa böcker eftersom jag jobbar på ett bibliotek, men det blev några på rean som jag kan ge bort. :-)

    Svar: Det är perfekt att "köp på sig" presenter nu u under bokrean, smart tips. kram
    annamariaa

    Bokprinsessorna    •  

    Lite crazy på rean. Njae det har jag aldrig varit men i år gick jag lite bananas då jag hade presentkort med mig. Host ooops och allt sånt :P

    Blev inte så många ändå köpte "bara" 7 stycken, så jag kommer ju hinna läsa dem i år men hade ju inte tänkt köpa mer än 1 :P

    Svar: 7 stycken, det är bra fyndat av dig! Jag köpte också kanske lite väll många, men alltså. Jag blir ju glad av böcker? Då måste man ju får köpa lite ibland haha. Kram <33
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s