• Några bilder ifrån december



    Elvira    •  

    Men å är det från Mormor hälsar och säger förlåt? Eller nåt ... Den låter ju superhärlig! Pga Harry Potter jaa ... Superfina bilder! Kram <3

    Svar: Ja det är det! Den är supermysig och rolig, och med många harry potter referenser vilket gillas. Kram <333
    annamariaa

    Lion´s Library    •  

    Åh mormor-boken, så mysig och bra :)

    Svar: Ja det är den verkligen <33
    annamariaa

    MissMagic    •  

    Vackra bilder! Och härligt utdrag! XD Awesome mormor LOL XD

    Svar: tack!! <33
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s