• Hogwarts - ifrån min pinterest

    Tonks is busted. I love Lupins face in this... He is so in love with her - Severus Snape, Nymphadora Tonks and Remus Lupin - Harry Potter:  :
    Harry Potter - Durmstrang gif: Harry Potter - Beauxbatons gif: luv him:
    classic literature:  :
    Remus Lupin by nastjastark: .:  :
    Hogwarts will always be there to welcome you home...: 23 images to make you fall in love with Harry Potter all over again. (click to view) o-o #22 tho... Lol:
    So much shade:  :
     
    källa 1, källa 2, källa 3, källa 4, källa 5, källa 6, källa 7, källa 8, källa 9, källa 10, källa 11, källa 12, källa 13, källa 14
     
    länk till min anslagstavla. Jag älskar att göra mappar till böcker som gillar extra mycket, tycker att det blir mycket lättare att visualisera berättelsen så. Håller nu dessutom på att läsa om Den vises sten, för man kommer i så himla bra jul mood då tycker jag. Förra året läste jag också om den under exakt somma tid, och det var super mysigt.
     
    Vilken sidokaraktär tycker du mest om? Jag älskar alla Marauders och Luna så mycket. Neville borde också få mer uppmärksammhet tycker jag. 
     
    Karaktär som du gillar minst? Tycker att Dumbledore borde tas ner ifrån piedestalen, har var elak och självisk och lömsk. Alltså, han lät Harry lida igenom så mycket onödigt. Dessutom viste han säkert att Sirius var oskyldig men eftersom hon inte fick ut någonting av att fria han lät han bli. Han är jätte viktig för historien och har är en sanslöst bra skriven karaktär, men han var inte så god som alla trodde. 
     
    Favoritbok? HArry Potter ch Fången ifrån Azkaban <3333. Alla är så söta i den och Lupin är med i den. 
     
     


    MissMagic    •  

    Åh fina och roliga och bra bilder. :) Du får mig att vilja skaffa pinterest :)

    Svar: du borde skaffa det, super kul. kram <33
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s