• Min Instagram: annamariaabooks

     
     
    Jag har statat en bokinstagram. Jag heter @annamariaabooks och gå gärna in och följ mig. Jag postar bara bokrelaterade grejer och annat roligt. 
     
    FÖRRESTEN jag förhandsbeställde precis Harry Potter and the Cursed Child ifrån Adlibris. Jag är lite förvirrad för det finns liksom flera böcker? Om jag har fattat det rätt så kommer det ut en Special Rehearsal Edition den 31 juli (på min födelsedag, Harry Potters födelsedag och JK Rowlings födelsedag hihi) och sedare kommer det komma ut en Definitive Collector’s Edition senare. Men jag tänker att jag kanske köper båda? Vi får se. Jag kommer iallefall äga den Special Rehearsal Edition. Jag är lite rädd att Harry inte kommer vara Harry. *håller tummarna att den är bra*. 
     


    Elvira    •  

    Åå *följer* :D och ja. Också förvirrad. Men antar att jag gör som du för det är ju ändå bara en av dem som går att förhandsbeställa va'?

    Och JAAA är SÅ rädd för tänk om Hermione inte är Hermione då? Och Ron Ron? Osv ...

    Svar: *får liten panik* *svettas* *följer dig tillbaka* (ja, en gick bara att förhandsbeställa på adlibris iaf <33)
    annamariaa

    MissMagic    •  

    Kul med instagram! jag följer dig där nu. Heter missmagicgirl :)

    Svar: Följer dig med! Kram
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s