• samman fattning: november

     
    Denna månaden: Detta har jag läst denna månaden, totalt hela fyra böcker. Mitt mål är att läsa fyra böcker varje månad, minst. Alla böcker har varit på engelska och alla har varit väldigt bra. Tänkte att jag skulle läsa Allegiant (tredje boken i Divergent serien) men jag tror faktigst att jag skippar det. Jag behöver inte sådan smärta i mitt liv, vill inte spoila för någon men det händer sorliga saker i den boken.  
     
    Divergent av Veroica Roth - Väldigt bra bok, gillar Tris väldigt mycket. 
    Insegent av Veronica Roth - Bra bok, vissa delar jätte spännande och bra andra lite mer tråkiga.
    Fangirl av Rainbow Rowell - JÄTTE GRYM! Läste ut denna boken på två dagar och gillar historien super mycket. Jag har skrivit mer om Fangirl här.
    Carry on av Rainbow Rowell - Super fin kärlekshistoria tvistas med magi och mysterium. Älska´t. Recension här
     
    Nästa månad: Vill läsa Hjärta av jazz, Gone girl och läsa om Det handlar om dig. Det skulle vara roligt att läsa om någon Harry Potter bok också eftersom dom är bäst att läsa på jul. Har också tänkt att jag ska ta och läsa hela Narnia serien och Jane Eyre. Vi får se vad jag hinner med helt enkelt, förmodligen inte allt jag vill. 


    Sara    •  

    Carry On är jag mycket sugen på att läsa

    Svar: Den var så bra! läs den, kram
    annamariaa

    Lis Mari    •  

    Jag läser om Harry Potter och De vises sten nu, samt läser Sex and the City. Den är så himla dååålig >.< Jag blir helt sur, för serien är så bra!

    sv: Tack för tipset, ska kolla in iBooks :D

    Svar: Har inte sett sex and the city filmen, tror jag ska ta och göra det snart :) Harry potter är alltid bra att läsa hihi, kram
    annamariaa

    Hanneles bokparadis    •  

    filmen med Hungerspel har jag sett.

    Svar: vill verkligen se den sista filmen! är så taggad, kram
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s