• Mini book haul

     
     
     
    För någon vecka sedan så beställde jag domma böckerna från Adlibris. Det var extra pris så Torsdagsbarn kostade bara nio kronor (!) så jag köpte två stycken. Tänkte att man kan ge bort i julklapp eller present. Köpte också "Jag behöver dig mer än vad jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket" efter bok rekomendation från Sandra på bloggen niotillfem. Hon, Flora och Linn hade ett bokprat på just den boken (länk till bokpratet här). Den är en kort bok på knapt hundra sidor om kärlek. Sedan så köpte jag också Jag är Malala. Har ju pratat om att jag älskar Malala innan och känner att det är dags för mig att läsa hennes bok. Tror jag ska läsa den i jul. Är så taggad på att bara sitta inne och läsa på julovet. 
     
    "Jag behöver dig mer än vad jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket" av Gunnar Ardelius - 44 kronor på Adlibris. Handlar om ung kärlek. 
     
    "Jag är Malala" av Malala Yousafzai och Christina Lamb - 48 kronor på Ablibris. Handlar om Malalas resa och hur hon kom att bli den hon är. Är väldigt taggad på att läsa denna.
     
    "Torsdagsbarn" av Sonya Hartnett - Kostar 9 kronor just nu på Adlibris. Utspelar sig på 30 talet i Australien om en familj. Är märkt som ungdoms bok. 
     


    A    •  

    Hej! Såg din kommentar på min blogg först nu pga. har varit inne så otroligt sporadiskt, men ville bara säga att jag blev SÅ glad av din kommentar <3 Tänkte försöka ta tag i det hela nu igen så vi får väl se hur det går haha. God jul på dig och återigen, tack!

    Svar: God jul på dig med! Kramar till dig.
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s