• Hermione time tunrner

     
    bild ifrån: https://www.flickr.com/photos/inmost_light/4146922475. Jag kan förnärvarande inte ta egna bilder eftrsom jag glömde min kamera hoss mamma, och nu är jag hoss pappa. Kommer uppdatra bilden i detta inlägget så fort som möjligt. 
     
    För några dagar sedan kom en julklapp till mig på posten. Nämligen en Hermione time turner. Jag skrev ett inlägg för någon vecka sedan med vad jag önskade mig i julklapp och en av dom sakrna var en Time turner. Anna ifrån bloggen Sagan om Sagorna komenterade det och frågade om jag ville ha hennes eftersom hon inte använde den. Alltså hur snällt? Anna driver också en jätte bra bok blogg (med grymt namn) där hon skriver om mest om ungdomsböcker. Tycker ni ska komma in den. Just nu går jag runt med halsbandet på mig hela tiden och låsas att jag är Hermione. Tack så super duper mycket Anna!
     


    Celine    •  

    Men åh så coolt och gulligt av henne!

    Svar: jag vet, så himla underbar person är hon! kram på dig :)
    annamariaa

    MartinaOlsson    •  

    Vinn en helt valfri bikini från To Die For Swimwear! :)
    http://martinaolsson.myshowroom.se/56776/vinn-en-valfri-bikini-fran-to-die-for-swimwear/

    ddianasliv.blogg.se    •  

    Åh så coolt! :D

    Svar: Ja, vist är den fin, har nästan på mig den jämt. Kram till dig
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s