• best of: bokhyllor

      
     
     
    Här är lite bokhylle insperation. Tips är att söka på "diy bookshelf" på google så kommer det upp många bra tips på grejer du kan göra hemma för en fin bokhylla. Just nu sorterar jag mina böcker efter färg me ka snart byta bokhylla och då kommer det komma upp ett inlägg om det. 


    Cassandra Haraldsson    •  

    Så fina inspobilder!

    Svar: det tycker jag med, kram
    annamariaa

    Hanneles bokparadis    •  

    jättemysiga bilder!

    Svar: kan inte annat än att hålla med älskar bokhyllor <3 kram på dig
    annamariaa










    Kom ihåg mig?
    Text visas om bilden är trasig
    hej och välkommen till mitt hörn av internet. jag heter anna och bor i en stad i mitten av småland. jag läser, dricker te, gråter ganska mkt, skrattar ganska mkt, irriterar mina syskon, skriver, går i skolan och funderar över framtiden. har denna bloggen mest som ett virtuellt anteckningsblock. ha det bra stay safe be cool m8s